2012. szeptember 3., hétfő

Málta - 1-2-3. nap

Nem lesz hosszú ez a beszámoló, mert jó formán még semmit sem csináltunk. De mint mondtam, nekünk ez most barátokkal való nyaralás elsősorban. :)

Szombat reggel Bécsből indult a repülőnk. Mivel korán kellett volna indulni Budapestről, ezért úgy gondoltuk, hogy pénteken este elmegyünk Mosonmagyaróvárig, és ott alszunk. Így kb. 2-2 és fél órával többet aludhattunk reggel.

Aki szereti a Manner termékeit, az nem hagyhatja ki a bécsi reptéren a Manner boltot. :)

Az út sima volt, vagyis nem annyira. Szinte végig zötykölődött a gép. Nem szeretem az ilyet. Ilyenkor mindig azt képzelem, hogy kátyús az út, amin haladunk. Így könnyebben veszem a nagyobb turbulenciákat is. :)

A reptéren van taxis droszt, ami nagyon jó, mert ott kell egyből fizetni, nem tudnak lehúzni minket a taxisok, kerülő utakkal vagy óraállítással. Mi St. Julians részen vagyunk, ide 20 €-ért hozott a taxi.

Ez kimondottan egy buli negyed. Ennek megfelelően a legtöbb szálloda olyan, mintha kollégium lenne. Szóval ha ide terveztek jönni, akkor fel kell rá készülni, hogy tényleg csak addig lehet tartózkodni a szobában, amíg alszotok, mert annyira botrányosan néznek ki a szobák... Jobb esetben, ha tudtok aludni.

Ugyanis van egy buli utca, ami szintén tiszta putri (elnézést, de nem találok rá jobb szót :D ). Egymás mellett vannak a bárok, szórakozóhelyek és minden nap hajnal 4-ig szól a zene. Nálunk konkrétan még az ágy is beleremeg néhány mélyebb basszusnál, de szerencsére a füldugó minden zajt szűr, így mi jól tudunk aludni.

Első nap elég fáradtak voltunk a kevés alvástól, olyan 2-re értünk a szállodába. Pihentünk, vacsoráztunk, meg ittunk 1-1 koktélt két barátunkkal.

Strawberry Mojito

Vasárnap már húzósabb volt. Dél körül kimentünk a partra fürödni a tengerben, meg napozni kicsit. 3 körül megékrezett a kemény mag, vagyis azok a barátaink, akik mindig benne vannak a buliban, bármikor képesek inni. :D

Olyan 5 óra körül elkezdett esni az eső, szóval nagyon nem tudtunk jobbat csinálni, mint beülni egy bárba. És így kezdődött az este. Szinte minden helyen van happy hour, ahol 1-et fizetsz 2-t kapsz, alig fért el a sok koktél az asztalon. :)

Az alkoholok ára egészen olcsó, viszont nem mindenhol ugyanolyan a minőség. Volt olyan hely, ahol a Mojito konkrétan limonádé volt. Itt helyi, számunkra ismeretlen italokat használtak. De volt olyan hely is, ahol erős volt a pia. Meg kell válogatni, hogy hol iszik az ember. Vannak úgynevezett tálcák, amire 12 felest tesznek kb. 10€-ért. Ezekbe lehet kérni bármit. Vodka Red Bulltól kezdve, Bacardi kólán át tequiláig, bármit.

Kb. 3 körül értünk a szobába.

Ma 4-kor reggeliztünk a srácokkal és nagyjából ennyi is a nap, mert szakad az eső. Az utakról hömpölyög a víz, nem nagyon tudják elvezetni a lefolyók a vizet. Így sétálni sem a legkényelmesebb, ha éppen eláll.

Ma még csak pár instagramos képet tudok mutatni, de holnap megyünk majd vásárolni. Szerencsére az egyik fiú partnerem ebben, és akkor készítünk majd néhány képet fényképezőgéppel is. :)