2011. június 14., kedd

Beszámoló - Los Angeles

Éjjel érkeztünk, úgyhogy elsőre nem láttunk sok mindent a városból. A reptér eléggé messze volt Hollywoodtól, ugyanis ott volt a szállodánk. Egy olyan 80$ lett volna a taxi, így shuttle-el mentünk, ami fejenként 16$-ba került. Rajtunk kívül még hárman voltak és persze mi voltunk az utolsók, akiket leraktak a szállodánál, úgyhogy egy olyan 40 percbe telt az út.


A szállodánk 1 utcára volt a Hollywood Boulevardtól, a Walk of Fame-től, vagyis a "csillagos" utcától, és annak ellenére, hogy helyi viszonylatokhoz képest olcsó volt, mégis nagyon jó szobát kaptunk. Nem is tudom hányszor szívtuk már meg azt, hogy a képeken jól nézett ki a szoba, valóságban pedig már fordultunk is volna ki a helyről, ha nem lett volna előre kifizetve...

Hawaii és Los Angeles között 3 óra az eltérés, szóval hawaii idő szerint 10-kor keltünk, az itt már délután 1 volt, úgyhogy a már nagyjából átállt biológiai óránk szerint reggel 7-8 körül keltünk. Nem volt egyszerű, de mivel a város óriási és az időnk kevés, így erőt vettünk magunkon. Nem terveztünk semmit, 1 biztos volt, hogy az Universal stúdióba mindenképp szerettem volna elmenni.


Kiértünk a Hollywood Boulevard-ra és egyből csalódás ért. Közel sem volt olyan csillogó, vagy akár csak tiszta, mint ahogy én azt gondoltam.
Ha azt mondanák, hogy kapok egy csillagot és azt válaszolnám, hogy köszönöm nem kérem. Szörnyen koszos az utca, talán csak a Kodak színház előtt nem, mindenhol piszok, szemét, lepukkant üzletek, már ahol vannak, sok hely kiadó, vagy csak üresen áll és minden saroknál vizelet szag csapott meg minket... :/


Nem mentünk sokat, ugyanis elég hamar sikerült találnunk egy céget, ahol 3 napos jegyet kaptunk és ezért 4 útvonalon menő turistabuszra szállhattunk fel. Amolyan hop on hop off buszok voltak, 1 vonal a hírességek házait mutatta meg, 1 körbe ment Hollywoodban, 1 az Universal stúdióhoz vitt és vissza, 1 pedig Santa Monicára vitt. Annyit mondhatok előre, hogy 3 nap alatt éppen meglehet tenni ezt a 4 kört, de mi Santa Monicára nem mentünk, mivel az elmúlt 20 napot egy szigeten töltöttük annyira nem mozgatott a strand bennünket.

Legelső körben a hírességek háza túrára mentünk, azóta sem tudom, hogy elhiggyem-e, hogy tényleg láttam Keanu Reeves otthonát vagy sem. Az emberke állította, hogy nagyon sok vezető csak kitalálja, hogy melyik házban ki lakik, hogy ámítsa a népet, de ő igazat mondd. Ha valóban úgy van, akkor láttuk Ringo Starr kerítését,


Tom Cruisék palotáját, Beckhamék rezidenciáját, Jennifer Aniston újonnan vásárolt házát, Jason Statham lakását, azt a helyet, ahol Michael Jackson meghalt, vagy éppen Elvis töltött pár napot, ja és Madonna, illevte Orlando Bloom óriási bokrait, amivel takarják a birtokukat... Sokat nem lehetett láni, ugyanis tényleg a legtöbb ház el volt kerítve. Hát nem tudom, a galériában lesz majd pár kép.

Az nap mást már nem csináltunk, nem tartottuk annyira jónak a környéket, hogy sötétedés után barangoljunk.
Másnap  felültünk egy Hollywood túrás buszra, és leszálltunk a Rodeo Drive-nál, ebédeltünk és nézegettük a boltokat. Volt nekem ígérve egy kis szépség, de se Hawaiion, se itt nem volt, amit kinéztem és később kiderült, hogy már Vegasban sincs, ilyen az én formám... :/
Az üzletet nem találtam meg, ahol Julia Roberts vásárolt a Micsoda nőben, de a szállodát láttuk, ahol Richard Gere lakott.

 Még mindig ez a kedvenc filmed anya? :) Menthetetlenül romantikus szegény... :)

Utána visszaszálltunk a buszra, ami végig ment a Melrose Avenue-n, ez sem fogott meg, majd elmentünk a Paramount Pictures előtt is. A buszról leszállva még megnéztük a Kodak színházat, és fotóztam néhány csillagot is nektek. :) Bementünk a Wax Múzeumba, hát el kellett olvasni, hogy kit nézünk éppen, annyira nagyon rossz másolatok voltak, úgyhogy mindenképp a Madame Tussauds múzeumot ajánlom, ha sztárokat akartok látni.


A harmadik nap vasárnap volt, páromnak dolga volt, úgyhogy visszamentem a Kodak színházhoz ahol benéztem a H&M-be, Forever 21-be és a Sephorába is. Aznap mást nem is csináltunk, pihenő nap volt.

Hétfőn pedig az Universal stúdióba mentünk, annak majd külön poszt jön.

 
Kedden pedig autót béreltünk és átvezettünk Vegasba, az út olyan 435 km. Én is vezettem vagy 200 km-t. :)

4 megjegyzés:

  1. Na akkor nem csak Budapest olyan koszos...
    Anyukádat is csipném nagyon,mert a Micsoda Nő nekem is az egyik nagy kedvencem:)
    És mennyivel jobb amcsiban vezetni,mint itthon?!?

    VálaszTörlés
  2. Akarok írni ilyen kis összefoglalást az amerikaiak szokásairól, amiben a vezetés is benne van, de kapsz egy kis előzetest. :)
    Például, ha tábla nem tiltja, akkor pirosnál is lehet jobbra fordulni, szerintem ez jó ötlet. Jobbra tartási kötelezettség nincs vagy csak senki nem tartja be autópályán, úgyhogy ott előzöl ahol akarsz. Ilyen szempontból viszont nagyon figyelni kell. A sebesség túllépést tényleg büntetik, itt nem lehet megvenni a rendőröket. Ja és 95%-a a kocsiknak automata, ami azért jó, mert nem vonja el pluszban a figyelmedet a váltás, másrészről nekem hiányzik a váltó, megöli a versenyszellemet, hogy csak a gázt kell nyomni és kész, mint egy dodzsem... :)

    VálaszTörlés
  3. JAJA xD
    Akkor ne kerüljünk egymás mellé piros lámpánál,bár szegény wartburgomat úgy is lehagynád :)
    Amennyire féltem a váltó használatától,mostanra annyira imádom,és nekem nem nagyon kéne automata váltós kocsi,még hajlamos lennék ellustulni.
    Várom akkor azt a posztot is:)

    VálaszTörlés
  4. Szia Kriszti! Nem találom az e-mail címedet, légyszi írj nekem ide: zsofi.papp13@citromail.hu . Nagyon megköszönném, lenne pár kérdésem! :) Zsófi

    VálaszTörlés