2012. augusztus 18., szombat

Barcelona - 3-4. nap

Tegnap séta közben olyat láttunk, amit én eddig soha. Élőben, mert filmben azért már láttam olyat, hogy kigyullad egy autó.

Először a nagy füstött láttuk meg, utána messziről nekem úgy tűnt, mintha egy ilyen kis kézikocsiban leveleket égetnének, de aztán hamar kiderült, hogy bizony egy autóról van szó, aminek égett a motorházteteje.

Elég jó kis látványosság volt, sok ember össze is gyűlt, és ott derült ki számomra, hogy nincs a gépben a memóriakártyám. Így a tegnapi napról mindössze pár képem van, azok is mobillal készültek.

 
Időközben megérkeztek a tűzoltók is. A kocsi nem robbant fel, elszállították és újra megindult a forgalom. :)

 

Mivel nem vittem kártyát, visszamenni meg nem akartam érte a hotelbe, így vásárlással telt a tegnap.

Metróval elmentem a Diagonal Mar plázába. A Diagonal Avenue-n helyezkedik egyébként el, ami egy nagyon hosszú utca.

A mai napon nem csináltunk semmi olyat, amiről beszámolhatnék. Holnap még nem tudom mit csinálunk, de biztos, hogy lesz megint egy adag kép. :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése